{FooterSocialImage}
Like us on Facebook
Λογότυπο εταιρείας Euroglass και πιστοποιητικού
5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν επιλέξετε την κατάλληλη συσκευασία

Ενώ η επιλογή της κατάλληλης συσκευασίας μπορεί να φαίνεται δύσκολη στην αρχή, ο σωστός προγραμματισμός και η προετοιμασία μπορεί να βοηθήσει μεγάλα brands αλλά και μικρούς παραγωγούς να κάνουν τις πιο κερδοφόρες και έξυπνες κινήσεις προτού μπουν στην ανταγωνιστική βιομηχανία ποτών, αλκοολούχων και μη. Για να επιλέξει κανείς την ιδανική συσκευασία, πρέπει πρώτα να κάνει μία εκτενή έρευνα αγοράς. Παρακάτω θα βρείτε πέντε βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να ελέγξετε, αν ψάχνετε για την ιδανική συσκευασία ποτών και αναψυκτικών.



Προστατεύει το περιεχόμενο


Αναμφίβολα, το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της συσκευασίας είναι να προστατεύει το περιεχόμενο. Για να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι ασφαλές από διαρροές και οποιουδήποτε είδους αλλοιώσεις κατά την αποθήκευση και τη μεταφορά, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένο στο κατάλληλο υλικό. Πολλά προϊόντα χρειάζονται προστασία από το οξυγόνο, την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία και την απώλεια ενανθράκωσης. Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν αρνητικά τη γεύση αλλά και την ποιότητα του προϊόντος.


Βοηθά την επικοινωνία με τους καταναλωτές


Το δεύτερο πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της συσκευασίας είναι να λειτουργεί ως εργαλείο μάρκετινγκ για τα brands. Η συσκευασία πρέπει να κάνει τους καταναλωτές να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους, όταν αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα. Ο σχεδιασμός της συσκευασίας είναι μία παρουσίαση του προϊόντος σε πραγματικό χρόνο ενώ παράλληλα επικοινωνεί την ιστορία του brand στους καταναλωτές, δίνοντας την πρώτη εντύπωση. Ορισμένα σχήματα συσκευασίας, όπως είναι ο μακρύς λαιμός στις γυάλινες φιάλες μπύρας, είναι άμεσα αναγνωρίσιμα.


Διευκολύνει την αγοραστική απόφαση


Η συσκευασία ποτών θα πρέπει να είναι βολική και να εξυπηρετεί τις ανάγκες των καταναλωτών. Με άλλα λόγια, η συσκευασία θα πρέπει να είναι ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν το προϊόν. Από τη μεταφορά, το άνοιγμα και τη συνολική εμπειρία χρήσης, η συσκευασία θα πρέπει να διευκολύνει την αγορά του προϊόντος. Πιο συγκεκριμένα, το μέγεθος της συσκευασίας θα πρέπει να είναι ιδανικό, ώστε να είναι εύκολο να το κρατούν οι καταναλωτές στο ένα χέρι αλλά και να χωράει στο ψυγείο ή στο ντουλάπι του σπιτιού τους, όπως είναι για παράδειγμα τα γυάλινα μπουκάλια.


Δίνει πληροφορίες για το προϊόν


Οι καταναλωτές θα πρέπει να μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες για το προϊόν πάνω στη συσκευασία. Αυτές περιλαμβάνουν τη θρεπτική αξία, τα συστατικά, το μέρος και την ημερομηνία παραγωγής, όπως επίσης και την ημερομηνία λήξης. Ακόμη, πάνω στη συσκευασία μπορούν να αναγράφονται πληροφορίες σχετικά με τις πωλήσεις, μοναδικά εποχιακά γραφικά αλλά και τρόποι χρήσης του προϊόντος. Ο σχεδιασμός ενός custom design συσκευασίας είναι ίσως η πιο δημιουργική διαδικασία κατά το λανσάρισμα ενός προϊόντος. Οι καταναλωτές λατρεύουν τις ιστορίες και αυτή είναι η τέλεια ευκαιρία για τα brands να επικοινωνήσουν το μήνυμά τους και να διατηρήσουν τη συνοχή της ταυτότητάς τους.


Διαρκεί περισσότερο στο ράφι


Εάν η συσκευασία είναι φτιαγμένη από αδρανές υλικό, μπορεί να βοηθήσει το περιεχόμενο στο εσωτερικό της να διαρκέσει περισσότερο στο ράφι. Αυτό σημαίνει ότι τα ποτά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αν συσκευαστούν στην κατάλληλη συσκευασία. Επίσης, η συσκευασία μπορεί να μειώσει τα απόβλητα, να εξοικονομήσει ενέργεια αλλά και κόστος παραγωγής. Μία πλήρως ανακυκλώσιμη συσκευασία είναι βιώσιμη και κάνει καλό τόσο στους καταναλωτές όσο και στο περιβάλλον.


Αν μας έχουν διδάξει κάτι τα προηγούμενα χρόνια είναι ότι η τιμή των προϊόντων είναι ευάλωτη στην αστάθεια. Λόγω της εξάρτησης από τις αλυσίδες εφοδιασμού, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι τόσο τα άμεσα όσο και τα έμμεσα κόστη μπορεί να διαφέρουν σημαντικά από τρίμηνο σε τρίμηνο. Επίσης, οι τιμές των προϊόντων επηρεάζονται εύκολα από άλλους παράγοντες, όπως είναι το κόστος των καυσίμων και των πρώτων υλών. Σε αντίθεση με άλλα υλικά συσκευασίας, το γυαλί φτιάχνεται από τρία άφθονα φυσικά συστατικά: άμμο, μαρμαρόσκονη και ανθρακική σόδα.


Η γυάλινη συσκευασία είναι λειτουργική αλλά και κομψή, γεγονός που την κάνει ελκυστική τόσο στα brands όσο και στους καταναλωτές. Το γυαλί είναι 100% ανακυκλώσιμο και προστατεύει το περιεχόμενο από μικροοργανισμούς αλλά και την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία. Όλα αυτά τα φυσικά χαρακτηριστικά του βοηθούν στη δημιουργία δυνατών brands και σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.